söndag 9 oktober 2011

Gjutning, stomresning & vitvaror

Härligt denna veckan händer det, idag ska de gjuta plattan till huset. På onsdag kommer första leveransen av huset och på torsdag kommer resten och då är det dax för stomresning. Synd att jag inte kan ladda upp bilder från datorn och in hit, får blogga i mobilen och lägga in bilder så får jag skriva sen. Har ett konto på http://www.styleroom.se/ bara att söka på Inzomnia där så hittar ni mig och en massa bilder som jag lägger in på bygget.

I fredags eftermiddag blev det akut att få tag på de vitvaror vi ska ha för att Mattias på värmlandskök ska kunna lägga in beställningen på vårt kök, han måste ha måtten på alla vitvarorna. Jag var mer än nöjd över mig själv som lyckades pruta ned alla vitvaror med 20.140:- så hela helgen har jag gått runt här med ett stort leende på mina läppar.



Vi hade varit in på ett ställe som lovat oss offert i aug. trots att jag varit in och påminnt om detta så fick vi inget svar så nu har jag handlat där för sista gången.

På bilderna ovan ser ni hur serien ser ut i våra vitvaror, vi har valt det dem i vitt då vi inte vill ha några stora kontraster till resten av det ljusa i köket.


Nu ska jag ta och klä mina älskade barn och göra mig själv i ordning för att åka bort och fota lite idag// Kramar Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar