lördag 10 december 2011

Bygget fortskrider

Nu ni mina vänner händer det grejer, innerväggar är på plats och elektrikerna jobbar på högvarv. Till veckan så kommer han som ska dra ventilationen i huset då måste jag åka dit och titta så att ventilationen hamnar på vinden och inte nere i tvättstugan som den olyckligt vis gjorde hos min syster och hennes sambo.Det äter upp hela ytan i tvättstugan om den hamnar där. Sen är det en massa med elen som man måste hålla ett öga på, i vårt förra hus fattades en hel del kontakter så nu vet vi vart vi behöver ha några extra. För jag vill inte bo en gång till i skarvsladds villa :) 
Barnen längtar jätte mycket och efter inflyttning. Det kommer bli skönt för dem att få tillbaka ett riktigt hem. Nio månader i kappsäck räcker gott och väl för alla i denna familjen tror jag. Men första januari skall lägenheten sägas upp så nu börjar man äntligen se ett slut på lägenhetslivet.







Jag och älsklingen diskuterar el ritningen :)
Ni glömmer väll inte att kika in på styleroom och titta på fler bilder av vårt bygge ( http://www.styleroom.se/users/Inzomnia )

Vi önskar er alla en riktigt trevlig tredje advent
 kRaM!
//Therese & Michael ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar