torsdag 15 december 2011

Tre månader kvar

Idag är det precis tre månader kvar tills det är slutbesiktning på huset och förhoppningsvis inflyttningsdagen.
Igår så var killen som drar in fiber där och grejade så snart är det också klart. Elektrikerna jobbar på med all el, de ska börja dra fram kablar till all utebelysning på huset. Så jag kikar runt lite på utelampor vore skönt att få upp dem fort då det är väldigt mörkt på åkervägen nu höst/vinter tid. Vill inte ha några som är för morderna på vårt hus skulle inte passa in till helheten, jag vill ha det lite mer romantiskt.
Dessa lutar det åt, både jag och mitt hjärta gillar dem. Speciellt vita vill vi ha så de smälter in i fasaden. Jag gillar inte skarpa kontraster så som vitt och svart, jag vill ha ett lugn genom hela huset.


Jag ska smyga förbi vid huset sen när jag ska hämta min älskade son efter skolan, så får vi se om snickarna är där och sätter upp det sista på fasaden, kommer att göra super stor skillnad när den är på överallt.//Kramar Therese

1 kommentar:

  1. Tack så mycket :-) ni har en spännande tid framför er nu! Är det ni som bygger på Åkervägen på Hammarö? Tyckte att husmodellen såg bekant ut med det senaste huset som kommit upp där :-)

    SvaraRadera