onsdag 8 februari 2012

Denna vecka händer det mycket i huset







Skönt målarna är på gång idag har de spacklat sista varvet i barnens rum & data rummet. Så slipar de det sista så ska det vara okej att måla där inne sen. vi har varit på colorama idag och tittat på lite färgprover, man blir lite smått virrig då färgerna jag vill ha inte finns men ska leta vidare och se om jag hittar något jag vill ha. Vill inte ha för mörka färger, då det skall vara lätt att ta in alla färg skalor och byta vid tex. jul till rött, våren pastell ja ni förstår vad jag menar. Idag har även G varit i huset och slipat av golven på de ställen där det var bulor i golven, på fredag så ska de spackla i där det är gropar sen är det fritt fram att lägga parketten. Köket skall sättas på plats under veckan längtar så jag spricker. Köket är husets hjärta och där skall vi umgås med familj och vänner, det är bland det viktigaste i huset så känns skönt att jag varit fast besluten med valet av köket. För det kommer att bli så fint.

Önskar er en trevlig kväll Mvh Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar