måndag 20 februari 2012

Köket sätts upp idag

Gäsp! :) Och god morgon alla finisar!
Ännu en tidig morgon, väcker mig själv genom ett par rediga koppar kaffe. sen blir det nog folk av mig med idag. Jag är rätt morgon trött av mig så nu har jag äntligen fåt tummen ur och skickat efter en sån här....
En Wake up light från Philips, vaknar ofta och är pigg när solen kikar in. Men skriker min nuvarande väckarklocka vaknar man i ren stridspossition :D Så nu är det äntligen dax att vakna lungt & harmoniskt här hemma hos familjen Nystedt. Betällde även en varsin till barnen som de ska få i present nu när vår dotter fyller 9 år i maj.

Köket som skulle monteras igår, sätts på plats nu idag så jag och kärleken ska åka bort till huset nu.
Vi skall även ha möte med elektrikern om det sista som skall göras på huset kl 9. Så på dagens schema är det en massa möten och tider att passa. Det är även full rulle med firman så alla mina fina vänner jag ber tusen gånger om ursäkt för att jag är en sån upptagen person just nu men när huset är klart har jag all tid för fika och trevliga stunder.

Kramar Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar